شما هنوز با این صحبت میکنید؟این یارو سطلیه. سطلی ها هم از نعمت عقل محروم هستن😁
@VOICEOFIRAN13 June 2026Replying to and 6 othersشما هنوز با این صحبت میکنید؟این یارو سطلیه. سطلی ها هم از نعمت عقل محروم هستن😁
This post was deleted by the post author.
This post was deleted by the post author.
@khorzoo13 June 2026Replying to and 6 othersبا این جماعت هر جور صحبت کنیم فیده نداره🤣اصلا یذره از مواضعی که براشون تعریف کردن کوتاه نمیان انگار اصلا نمیفهمن ما چی داریم میگیم😑🤦
@user1775390078113 June 2026Replying to and 7 othersمن که خودم اعصابم نمیکشه بیشتر از دو سه تا کامنت ادامه بدم ولی زیاد دیدم آخر بحث مثل شما به این نتیجه میرسن به قول یکی از اساتید به جای اینکه وقت و توانتون رو صرف توضیح واضحات به کسانی کنید که آگاهانه در برابر فهمیدن مقاومت میکنن خرج همفکری و همدلی با همفکران کنید
@Master_Mersad13 June 2026Replying to and 7 othersبله دیگهوقتی قانع نمیشیم که از متجاوز حمایت کنیم شدیم مقاوم...!خدایا
@user1775390078113 June 2026Replying to and 7 othersاون حمایت از حمله هم باید توی چهارچوب خودش قضاوت بشه که چه کردید و چه از سر گذروندن مردم خصوصا بعد کشتار دی ماه که بعضی مردم به حمله راضی شدن!بماند که نظر مردم مطلقا تأثیری توی شروع این جنگ نداشت و جنگ طلب واقعی خودتون بودید که سایه جنگو آوردید سر این کشور با سیاست هاتون فقط طبق معمول گردن نمیگیرید
Replying to and 8 othersهیچ مردمی، هیچ ایرانی ای، هیچ آدمیتاکید میکنم هیچ آدمی راضی به بمب ریختن رو سر مردم کشور نیست، هر چی دلت میخواد بگو
Replying to and 8 othersراضی به کشتار توسط خودی توی دی ماه هست؟حمایت یا سکوت در موردش خیانت ملی نیست؟من فقط دارم میگم وقتی سیاست های تباه خودتون جنگ آورده برا این کشور شما در جایگاهی نیستید که دیگران رو موعظه اخلاقی کنید
Replying to and 8 othersسعی نکن جایگاه مشخص کنی برا آدما تا وقتی که فیلم رقص هم فکر هاتون هنوز تو فضای مجازی وله، برای تشکر از ترامپ یا، تشکر های اصطلاحا شاهزادتون از ترامپ، بیخیال، تا کسی نخاد ببینه، نمیشه به زور نشونش داد
@Nelix4dReplying to and 9 othersمردم اون موقع مگه تقاضای حمله متفقینو کردن؟ فقط از شدت استبداد رضاخان وقتی فرار کرد خوشحال شدن که البته اونام باید برا مملکتی که به این خفت انگلیس شاهشو بیرون کنه گریه میکردن.
Replying to and 9 othersهمینیکه نلی خانم گفتن...و اینکه جسارتا بی عرضگی رضا شاه رو گردن مردم نندازید، وقتی از کشورش پرتش کردن بیرون، یه جوری که شش سال بعد مرگش جنازشو پسرش با وجود اینکه مثلا شاه بود، برگردوند...