بزرگوار بعد از جنگ ۱۲ روزه گفت مذاکره نکنیم چه کنیم؟!امروز هم بعد از شهادت آقا و تحمیل این خسارتهای بزرگ به کشور، گفته گفتگو نکنیم چه کنیم؟!خوبه یکی سوال بپرسه که چی بشه، شما متوجه این میشید که طرف مقابل گفتگوبردار نیست و لااقل از این مدل شما برای گفتگو چیزی در نمیاد. واقعا برام سواله چی بشه و