بعضی ها دوست دارند همیشه یه حرف های جدیدی بزنن که هیچکی نزده و در نهایت به هزیون گفتن و جفنگیات میوفتن
Replying toبعضی ها دوست دارند همیشه یه حرف های جدیدی بزنن که هیچکی نزده و در نهایت به هزیون گفتن و جفنگیات میوفتن
Replying toاینترپشمال اصلاحات بعد اتش بس حسابی فعال شده برای زدن تجمعات و صداوسیما و انقلابی ها ...