مهدی میرزایی

‌مهدی میرزایی‌'s header picture
م

مهدی میرزایی

@user177860053659
Joined May 2026
Profile picture of ‌احسان عظیمی‌راد‌
وزیر انرژی آمریکا، به بی اثر شدن تحریم‌های نفتی اذعان می‌کند و صدور مجوزهای عمومی برای صادرات نفت ایران را امتیاز محسوب نمی‌کند!فارغ از تحلیل دقیق این موضوع، مسئولین باید دقت کنند دچار خطای محاسباتی نشوند!
Replying to
مسؤلین اگر به فکر شهدا بودن از لحاظ مالی کمک میکردن ، نه از حق دیگران
Replying to
سلام لطفا پیگیری کنید، امتحانات را به تعویق بندازید ، فکر کنم فقط در ایران این ناعدالتی محض وجود دارد و برای کنکور سهمیه در نظر می گیرند

مهدی میرزایی Replied

Profile picture of ‌Fars.pixel‌
@Farspixel11 June 2026
Replying to
انتقام خون رهبر شهید باید گرفته شود
@user17786005365912 June 2026
Replying to and
با مذاکره اجباری ؟


مهدی میرزایی Replied

Profile picture of ‌شاهین🚩خونخواهی‌
@Hastim_Ta_Akhar23 May 2026
🔔حتما گوش و نشر بدید.🔺جناب پزشکیان! چرا بدون اجازه رهبری آتش بس را پذیرفتید؟ 🔺چرا نامه گستاخانه و بی‌ادبانه ۲۹ فروردین ۱۴۰۵ را امضا کردید؟ 🔺برخلاف ادعای شما اکثریت مردم با مذاکره با شیطان مخالفند. 🔺چرا جلوی دستور حمله به اسرائیل را گرفتید؟🔺چرا حتی یک بار ترامپ رو تهدید به ترور نکردید؟
15 MB
Replying to
لطفا نشر بدهید تا مسولانی که گستاخ و پیرو ترامپ که قاتل امام است ببینند

Profile picture of ‌احسان عظیمی‌راد‌
@Azimirad_ir24 May 2026
برگزاری امتحانات نهایی پایه‌های یازدهم و دوازدهم مقطع متوسطه دوم، باید به صورت حضوری باشد. برگزاری مجازی این آزمون‌ها غیرممکن است!اینکه نتایج آزمون چه به صورت نهایی و چه غیرنهایی در کنکور به عنوان سوابق تحصیلی لحاظ شود یا نشود را به موقع پیشنهاد خواهیم داد.
Replying to
واقعا متاسفم که ایران یک کشور ابرقدرت باشه ولی در آموش قعر جدول
Replying to
آره دیگه وقتی بچه‌ی خسروپناه بدون درس بخونه میره سر کار ، ما بچه‌های روستا هم باید تا ابد زیر بی مسؤلیتی بمونیم و بمیرم ، واقعا خیلی متاسفم که کشور ایران در برقراری آرامش برای دانش آموزان حتی از افغانستان هم بدتر عمل میکنن ، خدا کنه این ظلم هر طور شده از ایران بره با هر اتفاقی

Profile picture of ‌احسان عظیمی‌راد‌
@Azimirad_ir24 May 2026
برگزاری امتحانات نهایی پایه‌های یازدهم و دوازدهم مقطع متوسطه دوم، باید به صورت حضوری باشد. برگزاری مجازی این آزمون‌ها غیرممکن است!اینکه نتایج آزمون چه به صورت نهایی و چه غیرنهایی در کنکور به عنوان سوابق تحصیلی لحاظ شود یا نشود را به موقع پیشنهاد خواهیم داد.
یازدهم رو مثبت کنید مارو از دست خسروپناه نجات بدید ما بازیچه دست مافیاهای معدل از جمله خسروپناه نیستیم ما فقط یه کنکوری ساده هستیم که دنبال ارامشه آرامشی که حتی تو بدترین کشورهای دنیام برای جووناشون پیدا میشه ولی تو کشور ما با این همه ادعا ذره‌ای آرامش برای کنکوری جماعت قائل نیستن...

مهدی میرزایی Replied

Profile picture of ‌احسان عظیمی‌راد‌
@Azimirad_ir16 May 2026
خوشبختانه با توجه به توصیه قبلی اینجانب و تذکر اولیاء محترم، آموزش و پرورش شهر تهران تصمیمی عادلانه و منطقی در باب برگزاری مجازی آزمون‌های پایه هفتم تا دهم مدارس اتخاذ کرد. امیدوارم تمام ادارات آموزش و پرورش شهرها و استان‌ها از جمله خراسان رضوی، تصمیمی عادلانه و مدبرانه در زمینه برگزاری مجازی امتح…Show more
وقتی آموزش‌ها در سال تحصیلی فعلی عمدتاً مجازی و البته از کیفیت مناسب هم برخوردار نبوده است و از طرفی کشور در سایه جنگ قرار دارد؛ اصرار مدیران وزارتخانه آموزش و پرورش در برگزاری امتحانات به صورت حضوری، بی عدالتی محض و یک خطای محاسباتی جدی است.اگر مدیران دستگاه تعلیم و تربیت از این حرکت زیگ‌زاگی در …
Show more
Replying to
خدا حفظتون کنه واقعا اگر ایران ۱۰ مسؤل مثل شما را داشت الان وضعیت این نبود ، انشاالله یازدهم هم به صورت مجازی برگزار بشه

مهدی میرزایی Replied

Profile picture of ‌محمدباقر قالیباف‌
@Ghalibaf14 May 2026
📍واکنش‌ قالیباف به رکوردشکنی نرخ بهرهٔ اوراق قرضه امریکا: تامین مالی سرسام‌آور یک مجری شکست‌خورده در نقش وزیر جنگ، رد پای بحران مالی و دیگر هیچ🔖قالیباف با اشاره به خبر افزایش بی‌سابقهٔ نرخ بهره اوراق قرضه نوشت:📌 پس شما در حال تأمین مالی هگست، مجری تلویزیونی شکست‌خورده، با نرخ‌هایی هستید که از…Show more
انشاالله پیروزی ایران و اینکه مسئولان محترم هم فکری به مردم و گرانی کنند🫡

مهدی میرزایی Replied

Profile picture of ‌احسان عظیمی‌راد‌
@Azimirad_ir14 May 2026
وقتی آموزش‌ها در سال تحصیلی فعلی عمدتاً مجازی و البته از کیفیت مناسب هم برخوردار نبوده است و از طرفی کشور در سایه جنگ قرار دارد؛ اصرار مدیران وزارتخانه آموزش و پرورش در برگزاری امتحانات به صورت حضوری، بی عدالتی محض و یک خطای محاسباتی جدی است.اگر مدیران دستگاه تعلیم و تربیت از این حرکت زیگ‌زاگی در …Show more
Replying to
درود خدا بر آقای با فهم و شعور عظیمی راد ️ درود بر خسروپناه