افسوس
بخدا دوره رییسی هم گوشت میخریدم هم برنج هم روغن هم میوهالان فقط داریم شکممون را با ماکارانی و سوسیس کالباس آشغال و برنجی که یه روز واسه مرغ میریختیم پر میکنیممیوه که نمیشه خریدالا زده دار و لکی بدرد نخورگیلاس کیلو ۴۰۰ زرد آلو ۴۰۰ هندوانه کیلو ۵۰من که ندارم بخرم
