⚠️آقایان مسئول!خوب میدانيد که برداشته شدن موقتی (با تاکید میگم موقتی) تحریم نفتی فقط برای جبران کاهش ذخایر نفتی آمریکا و اروپاست! خرشون که از پل گذشت برمیگردند به تنظیمات کارخانه و شروع دوباره تحریم و تجاوز و...👌بدانید ما ملت مبعوث هرگز راضی نیستیم حتی یک قطره از نفت ایران دست رژیم جنایتکار آ…Show more


