آقای دیپلماست اعظمخبر مرگتون آتش بس کی و چجوری نقض میشهاگر دین ندارید اگر غیرت ندارد اگر شرف نداریداحمقها لااقل به فکر زنده ماندن نوامیس خوشگذران و عیاش خودتون باشیدخاک عالم بر سرتوناگر این خاک ایران نباشه جنازه متعفن شمارو هیچ احمقی سر دست نمیگیره و گور به گور نمیکنه