Mr. Mohammad
@usermohammad_m8482
بعد از جنگ جهانی دوم تنها دو کشور به پایگاههای آمریکایی رسماً حمله کردند:
ایران و ایران
21:23 - 23 June 2025
16
Reactions
2924
Views
11
4
1
Replying to
@usermohammad_m8482
1
Reply
Oldest
Ramin
@ramin_ramin
23 June 2025
Replying to
@usermohammad_m8482
اووووووووووووف
0
0
0
642