ببخشید وفاقی یعنی چی
سیمرغ🇮🇷پلاس۱۹۱۳/✊خاکریزانقلابیها؛ مقربهائیان در #عکا رابزنید.
@Mr22s23 March 2026Replying to andخانم هناس نفاق را نندازید و و انسجام و اتحاد ملی رو با تندروییتون خدشه دار نکنید ...
@user17582432412123 March 2026Replying to andانقلابی ما که والا نمیگیم هستیم ولی خب اونی که میره بالا منبر برجسب میزنه سالهاست تویتر شنیدیم امسالهم را متاسفم برای جبهه انقلاب با این افراد مخرب که برچسب به همه راحت میزنند
@Tavaana23 March 2026Replying to andنظام به مانیازنداره خانوم مابهش نیاز داریم شمامختاری واسه زندگیتون
@Tavaana23 March 2026Replying to andهرچی به دهنتون میاد فقط حرف حرف یبارهم توخیابون نرفته وتنهتاهنرش یه گوشیو منبره تمام
@Amenehghasemi198123 March 2026Replying to andالیگارشی های اصلاحاتی خیمه زدن رو انفال مردم میگن ارث بابامونه
@user17582432412123 March 2026Replying to andلطفا منو بیارید بالا یه کلمه حرف دارم با این خانم بیزحمت
@Tavaana23 March 2026Replying to andماتواین اتاق نباشیم بهتره هروقت خود کاوه بود میام هرچی به دهنش میادمیگه این خانوم دوزارهم سوادو اطلاعات نداره متاسفم براتون
@Tavaana23 March 2026Replying to andبچه هارو بیاریدبالاحرف بزنن حاضرین نوارخالی باشه اماچندنفری که دست بلندکردن بالانیان
@S_banu8923 March 2026Replying to andandخانومهای عزیز اتاق ما تو لیست ویرآواها نیستش تشریف بیارین به اتاق دعاخوانی ما🙏https://virasty.com/Zahra_banuo/1774265268824337396This post was deleted by the post author.
@user17498068004523 March 2026Replying to and
@hamvatan23 March 2026Replying to andReplying to#ترامپ_بیجا_کرد#ترامپ_غلط_کرد#ترامپ_گ_خورد✋@Show moretrump🐽دراینکه این خوک کثیف و ایادی بیشرفش به گ...خوردن افتادن ، هیچ شکی نیست👌👌اما ؛_این بیشرف هروقت همچین توییت هایی میزنه ، بیشتر باید آماده بود _⚠️(پ ن : البته که مطمئنم فرماندهان غیور ما ، حواسشون از همه جمع تره)…
@user16921276054623 March 2026Replying to and🇮🇷 یک منبع ارشد در وزارت امور خارجه ایران:«هیچ مذاکرهای با ایالات متحده در جریان نیست.»«ما ادعای ترامپ درباره مذاکرات را رد میکنیم و جمهوری اسلامی ایران هیچگونه گفتوگویی را تا زمانی که اهداف خود در جنگ محقق نشود نخواهد پذیرفت
@hamvatan23 March 2026Replying to andاگر کل #توییت ها و حرف های این خوک کثیف رو طی این سالها ، خصوصا طی جنگ بررسی کنید میبینید فقط دو حالت داشته :۱_ فقط نیت جنگ روانی بوده بدون هیچ برنامه و هدف خاصی!۲_ نیت جنگ روانی بوده برای انجام حمله و برنامه خاصی ! ⚠️درهردو حالت جنگ روانی درش هست.معمولا در حالت اول؛ توییت ها فقط تهدید و قد…Show more
@user16921276054623 March 2026Replying to and🎥دختر دهه هشتادی ایران از آخر این جنگ میگوید#کف_خیابون══✼🖤🥀🖤✼═══🌍 #انتشار_حداکثری_با_شما💥پایگاه تحلیلی #حسین_ولایتی 👇🇮🇷 https://eitaa.com/joinchat/16580883C584e3572dbeitaa.comایتا - پیوستن به "کانال"
پیام رسان ایرانی ایتا Eitaa
3 MB
@E_Sahbayi23 March 2026Replying to andوزارت خارجه یا مذاکره با این کفتارِ پیر را تکذیب می کند یا مردم توی دهن کسی خواهند زد که با قاتل رهبرمان مذاکره کند.#مذاکره_یعنی_بیشرافتی