ما به آمریکا و تیم مذاکره کننده ایرانی اعتماد نداریم

@vatan_dooust26 May 2026همین که قالیباف مجلس رو تعطیل نگه داشته و درمورد مذاکرات هم نمیاد با مردم حرف بزنه و هیچ واکنشی هم نشون نداده به حملات آمریکا به ایران در ۴۸ ساعت گذشته، بقیه شو نمیگم چون مسئولیت داره...فقط اینو بدونید قالیباف اگر ترور هم بشه من تا عمر دارم لعن و نفرین براش میفرستم
@vatan_dooust2 May 2026مسئولین همچنان دارند تلاش میکنند نظام رو سرنگون کنند و مردم همچنان نمیزارند...#کاسبان_مذاکره#گرونی_عمدی
@vatan_dooust2 May 2026مسئولین همچنان دارند تلاش میکنند نظام رو سرنگون کنند و مردم همچنان نمیزارند...#کاسبان_مذاکره#گرونی_عمدی#*************
@vatan_dooust22 April 2026نرفتن تیم مذاکره کننده به پاکستان باعث آرامش در مردم شد، برخلاف هفته پیشدر برجام چه کردید با منافع این مردمی که از جنگ نمیترسند اما از مذاکره وحشت دارند!!!
@vatan_dooust15 April 2026درحالیکه مردم توی خیابون هستند و ایست بازرسیها فعال هستند، تروریستها میان تو خیابون جیحون بمب دستساز میاندازند!!اگر این مردم تو خیابون نباشندببینید چه بلایی سر این مملکت میارن
@vatan_dooust9 April 2026تو جنگ بین حق و باطل، امدادهای الهی به کمک مومنان میاد و امدادهای منافقین به کمک کافران!#آتش_بسجنگ مرگ و زندگیhttp://eitaa.com/vatan_dooust
@vatan_dooust8 April 2026در شرایطی که ما به آمریکا اعتماد که هیچ حتی اندکی خوش بین نیستیم و امیدمون به نتیجه بخش بودن مذاکره با آمریکا چیزی حدود صفردرصد هست و از اون طرف درجنگ دست بالاتر رو داشتیم چرا باید این آتشبس رو قبول کنیم؟والله تاثیر مثبتی در معیشت و امنیت مردم نداره این آتش بس
@vatan_dooust31 March 2026خداروشکر الان دبی نیستیمخداروشکر الان دبی نیستیمخداروشکر الان دبی نیستیمخداروشکر الان دبی نیستیم
@vatan_dooust15 March 2026چرا تلویزیون حداقل در این ایام جنگ، فیلمهای جشنواره عمار رو پخش نمیکنه؟این جشنواره اثر فاخر کم نداره
@vatan_dooust13 March 2026امروز مردم نگران جنگ نبودند، نگران آتش بس و منافقها بودندبیشتر از شعار مرگ برآمریکا و مرگ بر اسرائیل، شعار نه سازش نه پوزش نبرد با آمریکا رو شنیدم
@vatan_dooust7 March 2026بعداز معرفی رهبرجدید، چه جنگ ادامه پیدانکنه چه ادامه پیدا کنه احتمالا اتفاقات خوبی نمیافته برای جریان فتنه و دولت منفورِ پزشکیان...اوباشِ منافق مثل اربابشون در شرایط بحرانی قرار دارند پس باید از هرفرصتی برای انداختن جفتک استفاده کنند...
@vatan_dooust19 February 2026⚠️ فرشتهها چیو از خدا پنهان کردند؟⬇️ بزن رو لینک زیر و بخونhttps://eitaa.com/qurane_man/566eitaa.comایتا - قرآن من
پیام رسان ایرانی ایتا Eitaa
@vatan_dooust17 February 2026این بخش از سخنان رهبرانقلاب رو باید بیشتر دیده بشه، دهن یاوهگوها رو میبنده...آنها را هم مسئولین، شهید محسوب کردند، خوب کردند.
@vatan_dooust12 February 2026این یعنی با راهپیمایی ۲۲ بهمن کار تموم نشده.دشمن وقتی ناامید بشه، نابود میشه...راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۴۰۴، نقطه شروعِ این مسیر بود...ملت ایران باید در قضایای مختلف باز هم ایستادگی و اراده خود را نشان دهد و دشمن را مأیوس کند.تا دشمن مأیوس نشود، ملت در معرض آزار و اذیت قرار میگیرد.مأیوسبودن دشمن با اتحاد و قدرت فکر و اراده و انگیزه شماست، با ایستادگی در مقابل وسوسههای دشمن است. اینها قدرت ملی را تشکیل میدهد.
@vatan_dooust11 February 2026همونطور که نگران ریاست جمهوری پزشکیان بودیم و متاسفانه اتفاق افتاد، همونطور ناراحت این هستیم که باید تا ۱۴۰۷ این فرد بیلیاقت رو تحمل کنیم!!!از این اقتصاد یک جنازه بیجان مونده که این لیبرالها همون جنازه رو هم تا آتیش نزنند و تبدیل به خاکسترش نکنند دست بردار نیستن!
@vatan_dooust11 February 2026بااین "اتحاد مقدس"در ۲۲ دی ماه "کمر فتنه آمریکایی اسرائیلی رو شکستیم"و در ۲۲ بهمن، "دشمن آمریکایی و اسرائیلی رو مایوس کردیم".احتمالا امروز ترامپ به نتانیاهو گفته حالا چه غلطی بکنیم با این ایرانیا...
@vatan_dooust11 February 2026مردم امروز هم اومدند، توی این وضعیتی که رسانههای دشمن هر روز داره ذهن ایرانیهارو بمبارون میکنه، تو این وضعیتِ بیصاحبِ اقتصادی با وجود یک دولتِ بیکفایت!!!