من تو زندگیم نگرانیای ندارم چون پشتم به شما گرمه پسر ام البنین، گیر کنم یجا؟ابوفاضل هست؛ کسی اذیتم کنه؟ابوفاضل هست، کل زندگیم به شما وصله آقا، کاش میشد تو روضهت جون بدم برات.🖤
بنده اگر پسر بودم و هیئت میرفتم با کمتر از سیکس پک تیشرتمو درنمیاوردم، اما آقایون ماشالاشون باشه با ایربک و خیلی چیزهای دیگه بدون خجالت تیشرتشونو درمیارن.😭
دلم برای وقتایی که تا صبح بیدار میموندم و با اون آدما حرف میزدم[که دیگه تو زندگیم نیستن] تنگ شده؛خیلی خوش میگذشت.🎀پ.ن:دلم واسه خودِ آدما تنگ نشده و نخواهد شد.