فرمانده فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران بفکرپرسنلت باش که بامشقت امورات میگذروننزندگی بعضیشون به موئی بنده بخاطرمعیشت،بعدشماشدی سخنگوشعام؟چطورتوقع داری باحقوقی که میگیرن امورات بگذرونناینازنده نموندن که زندگی کننزنده‌ن که نمیرن سردار، فقط نمیرن.بترس از روزیکه آه خونواده‌شون دامنتو بگیره
02:46 - 17 June 2026