5 May 2026
ان شاءالله در شصت و هفتمین روز پس از شروع جنگ، امشب (سه‌شنبه) در میدان سرآسیاب دولاب در جمع مردم حاضر می‌شوم و چند دقیقه ای صحبت می‌کنم. حوالی ساعت ۲۱
هرچه شما زحمتش میکشید عراقچی پنبه میکنه چرا کسی جلوش نمیگیره . توئیتش خوندید؟؟؟ 😔😔
16:03 - 5 May 2026

59 Views