18 December 2025
میدونی چرا دشنه و قمه توی خونت نداری سید؟ چون امنیت داری👌چرا امنیت داری؟ چون جان برکفانی هستند که با دشنه و قمه های به روز از امثال تو و ناموست دفاع میکنند! در غیر اینصورت اگه این مملکت دست امثال تو بود امروز ناموستون توی بغل اجنبی ها بود و شما نظاره گر! البته اگه اونجا هم غیرتی مونده باشه!
3 MB
کاش همین حرف و همین استدلال رو همون لحظه واشقانی بهش میزد و لالش میکرد
19:01 - 18 December 2025

1 Reactions
80 Views