Replying to
Replying toما از بیگانگان هرگز ننالیم که هر چه با ما کرد آشنا کرد
Replying toما زیاران چشم یاری داشتیمخود غلط بود انچه می پنداشتیم
وفاق هر روز دارد عضو گیری می کنددارد تمام جبهه انقلاب را می بلعد
Replying toجناب زادبر چه جبرانی ؟؟ ما شکست خوردیم شما که اهل تاریخ هستین این رابه یادگار از من داشته باشید تا بعد از رو شدن همه ابعاد به نتیجه برسیم
Replying toدر صلح حدبیه مشرکان گفتندعنوان رسول الله نمی نویسیم و پیامبر(ص) موافقت کرد ؛چون مفاد قرارداد مهم است نه عناوینکاش یکم از سیره رسول خدا(ص) یاد بگیریمالان عزیزان اصرار دارنددرج اسم جمهوری اسلامی ایران و نمایش پرچم دستاورد بزرگی است دیگر مفاد زیاد اهمیت ندارددرست عکس سیره اسوه حسنه(ص)
Replying toحالا بگو به من ربطی نداره .حالا بگو کاری از دست من بر میاد.حالا بگو کسی به حرفم گوش نمیده . حالا بگو حرفم تاثیری نداره .حالا بگو بحث کردن فایده نداره .حالا بگو ما تو خیابون بریم که چی.🎯 تو بندگیتو بکن ، خدا ، خداییشو بلده #مطالبه_گری…Show more2 MB
Replying toچندبار خوندم 🤔یعنی الان همین مکان نمی تواند به معنی زانو درآوردن شرق در مقابل غرب باشد!؟فقط اجازه به ایران (یک کشور شرقی )انهم مجازی دادند باید کلاهمان را بندازیم بالا؟!!🤔خدا کند تکرار تاریخ نباشد