جبران تاریخ!این کاخ ورسای فرانسه که ترامپ تفاهم با ایران را امضاء کرد، همان محل امضای معاهده صلح جنگ جهانی اول است. کشورهای بریتانیا، فرانسه، آمریکا بعد از جنگ جهانی اول در همین کاخ بعنوان دولت های پیروز و فاتح معاهده ورسای را تعیین تکلیف کردند.خفت آن بود که ایران با اینکه در جنگ جهانی اشغال شده بود در این اجلاسیه در حومه پاریس شرکت داشت اما دولت بریتانیا به هیئت نمایندگی ایران[دیپلمات‌ها] اجازه ورود به سالن جلسه نداد! وزیر خارجه ایران در پاریس آواره ماند. یکی از اعضای هیئت نمایندگی ایران که روزنوشت تحقیرآمیر آن ایام را ثبت نموده "محمدعلی فروغی" مشهور است.نوبت جبران تاریخ خفت علیه ایران
12:18 - 18 June 2026



11 Replies

Profile picture of ‌علی درّودی‌
Replying to
ترکیب تیم ملی وفاق در شعام تنها یک نماینده، رهبری در این ترکیب دارند که ۱۸ سال مورد اعتماد رهبر شهید و رهبر فعلی هستن اکثریت اعضا در کابینه دولت هستند و یا در کابینه وفاق تشریف دارند حالا فهمیدین چرا هر چی پزشکیان دوست داره تو شعام تصویب میشه؟؟

Profile picture of ‌🚩 عاشق وطنم ایران و خونخواه رهبر شهید🚩‌
Replying to
ما از بیگانگان هرگز ننالیم که هر چه با ما کرد آشنا کرد

Profile picture of ‌🚩 عاشق وطنم ایران و خونخواه رهبر شهید🚩‌
Replying to
ما زیاران چشم یاری داشتیمخود غلط بود انچه می پنداشتیم

Profile picture of ‌🚩 عاشق وطنم ایران و خونخواه رهبر شهید🚩‌
وفاق هر روز دارد عضو گیری می کنددارد تمام جبهه انقلاب را می بلعد

Profile picture of ‌شین عین‌
Replying to
جناب زادبر چه جبرانی ؟؟ ما شکست خوردیم شما که اهل تاریخ هستین این رابه یادگار از من داشته باشید تا بعد از رو شدن همه ابعاد به نتیجه برسیم

Profile picture of ‌🚩 عاشق وطنم ایران و خونخواه رهبر شهید🚩‌
Replying to
در صلح حدبیه مشرکان گفتندعنوان رسول الله نمی نویسیم و پیامبر(ص) موافقت کرد ؛چون مفاد قرارداد مهم است نه عناوینکاش یکم از سیره رسول خدا(ص) یاد بگیریمالان عزیزان اصرار دارنددرج اسم جمهوری اسلامی ایران و نمایش پرچم دستاورد بزرگی است دیگر مفاد زیاد اهمیت ندارددرست عکس سیره اسوه حسنه(ص)

Profile picture of ‌emad‌
Replying to
به دکتر پزشکیان بگید عکس زانو زدن پادشاه روم بذاره، بدون شرح هم بذاره جوابه! :)

Profile picture of ‌امین‌
Replying to
حالا بگو به من ربطی نداره .حالا بگو کاری از دست من بر میاد.حالا بگو کسی به حرفم گوش نمیده . حالا بگو حرفم تاثیری نداره .حالا بگو بحث کردن فایده نداره .حالا بگو ما تو خیابون بریم که چی.🎯 تو بندگیتو بکن ، خدا ، خداییشو بلده #مطالبه_گری
Show more
2 MB

Profile picture of ‌REZVAN‌
Replying to
از شما بعیده این همه خوش خیالی...کجاها سیر میکنید

Profile picture of ‌Erfan Badri‌
Replying to
ان‌شاءالله که جبران تاریخ باشهنه تَکرار

Profile picture of ‌سیده زهره سعادتمند‌
Replying to
چندبار خوندم 🤔یعنی الان همین مکان نمی تواند به معنی زانو درآوردن شرق در مقابل غرب باشد!؟فقط اجازه به ایران (یک کشور شرقی )انهم مجازی دادند باید کلاهمان را بندازیم بالا؟!!🤔خدا کند تکرار تاریخ نباشد