احیانا اشتباه نگرفته اید؟اکانت مجهول الهویه که طعنه می زنید.
@Toofanowrang19 June 2025Replying to andاحیانا اشتباه نگرفته اید؟اکانت مجهول الهویه که طعنه می زنید.
@Bentozahra139719 June 2025Replying to andand
@Sondos202019 June 2025Replying to andandشما بهتره دهانتان را ببندید این خانم توئیت خود را پاک کرد ولی شما بی شرفی خود را هزار بار با دفاع از مذاکره غیر شرافتمندانه که به حذف دانشمندان و سرداران ما منجر شد نشان دادید
@bizhani_ir19 June 2025Replying to and 3 othersتوهین و اهانت به دیگران نشان از ضعف و تهی دستی در گفتگو است.
@Sondos202019 June 2025Replying to and 3 othersمیخواهید یک طومار از توهین های این جماعت وفاقی برای شما بفرستم ؟ پس بهتره در قضاوت عجله نکنید و یا قبیله ای فکر نکنید
@Tavvab19 June 2025Replying to and 4 othersهیچ کسی موافق مذاکره نیست.ولی اینبار خود رهبری هم موافقت کردن تا به هم مردم هم جهان بفهمونن این سگ هار حین مذاکره هم هاره الان با قبل فرق داره دیپلماسی و میدان هماهنگن.
@Sondos202019 June 2025Replying to and 4 othersشما در سخنان آقا جایی در موافقت با مذاکره دیدید به ما بفرمائید !خود آمریکائیها دارند اعتراف می کنند مذاکره برای وقت دادن برای حمله اسرائیل بوده الان با قبل فرق نداره و گر نه رهبر از صلح تحمیلی سخن نمی گفت
@bizhani_ir19 June 2025Replying to and 4 othersبه این گفتگوها هم نه به صورت افراطی خوشبین باشیم و نه به صورت افراطی بدبین باشیم. این هم بالاخره یک کاری است، یک حرکتی است که تصمیمگیری شده و دارد اجرا میشود و در این قدمهای اول هم خوب حرکت شده، خوب اجرا شده، بعد از این هم باید کاملاً با دقت دنبال بشود، خطوط قرمز مشخص است.. .
@Sondos202019 June 2025Replying to and 4 others"مذاکره غیر شرافتمندانه و غیر هوشمندانه و غیر عاقلانه است" "مذاکره فریب است "
@Sondos202019 June 2025Replying to and 5 others
@Sondos202019 June 2025Replying to and 5 othersفکر می کنید عراقچی با لگد دشمن از خواب بیدار میشه ؟ پزشکیان چی ؟