جالب ترین اسمی که در مخاطب گوشی ذخیره کردید، چی بوده؟ #چالشهنوز بعد ۴ سال از فوت مامانم شماره ی خونشون به اسم مامان توران سیو دارم و یه وقتایی جا میخورم که مامان باهام تماس گرفتن😔💔🥺#تعامل #نقل_قول #بازنشر
@Command3r_ShaahSuRaz_Cle1PEth3Ra11 June 2026شآحقُمارَم!
@Command3r_ShaahSuRaz_Cle1PEth3Ra11 June 2026وااا! شاه قُمارِ من! پناه بر پشمام. پیدا نبود یعنی؟؟!! نه حضرت عباسی میخام بدونم من چقد استغفرالله ... .