25 March 2026
حالم از این‌هایی که مداااام به ایتا و ویراستی تیکه می‌اندازند بهم می‌خوره. جالبه اکثرشون هم در زندگی‌شون به معنای واقعی کلمه هیچ‌اند!
Profile picture of ‌Avicennæ‌
@HamidHsn29 March 2026
Replying to
ویراستی به درد نمی‌خوره. عملا تایملاین نداره. من میام اینجا فالویینگام رو باز می کنم تا ببینم کی چی پست کرده
از نظر فنی و اینا نمیگم. از این نظر که خودشون رو خیلی بالا می‌بینند میگم.
10:05 - 29 March 2026

1 Reactions
19 Views