اقای علم الهدی گفته کشور امریکا سالها ست داره مثل سگ پارس می کنه .از شما که عالمی هستید بعیده بگید سگ پارس می کنه .اقای بزرگوار سگ واق واق می کنه .اعراب مخصوصا صدای سگ را می گویند پارس .کلمه پارس نژاد واصل ایرانه .دیگر پارس را به سگ وصل نکنید کلمه پارس برای ملت ایران مقدسه
