بخش خصوصی دقیقا کیست؟ کدام ایرانی بخش خصوصی است و کدام نیست؟آنچه نامفهوم و گرد است آزادسازی نرخ ارز است. تا کجا آزاد باشد؟ در کدام بازار و توسط چه کسانی تعیین قیمت شود؟ دولت هم آزاد باشد ارزپاشی کند؟ چهارتا دلال تعیین قیمت کنند؟تعاونی گرد است؟ یعنی این همه ساختارهای تعاونی در دنیا را ندیدهای؟