2hچن تا تعاملگر داشتم منو فالوهم داشتن ها اما انقد سطح اجتماعی اینا صفر بوده من منشن میدادم که عاقا نوتیف من روشنه اصلا ن جوابی نه ری اکتی ...خداروشکر آنفالوکردم ..واقعاخوشحالم آدمهای سمی دورم جمع نمیکنم ..خلاصه که تعامگرام مراقب خودتون باشید😂😂810198
|صآد.میم|@Talabe2182hReplying to @ABONIKOشما همیشه در صحنه11031