2h
چن تا تعاملگر داشتم منو فالو‌هم داشتن ها اما انقد سطح اجتماعی اینا صفر بوده من منشن میدادم که عاقا نوتیف من روشنه اصلا ن جوابی نه ری اکتی ...خداروشکر آنفالو‌کردم ..واقعاخوشحالم آدمهای سمی دورم جمع نمیکنم ..خلاصه که تعامگرام مراقب خودتون باشید😂😂
مراقبیم مثل عقاب😂
23:35 - 27 June 2026



1 Reply

Profile picture of ‌|صآد.میم|‌
Replying to
شما همیشه در صحنه