جناب نبویان ! باز به چرخه ی معیوب برجام برگشتیم... شما حرف ملت ایران رو درموردمذاکره شنیدین؟که امروز یاد سیلی ملت ایران افتادین مردم کف خیابان هم نتیجه ی این مذاکرات رو میدونستن هم تعریف درستی از تروریست دارن؟شما همین مطالب رو به مردان دیپلماسی متذکر بشین؟