خدایا اینقدری از دست برخی مسئولین داخلی حرص خوردیم از دست دشمن حرص نخوردیمآخه اون ظاهر و باطن دشمنه و داد میزنه اینا روچیکار کنیم ظاهر دوست و دل...کاش شهادت( اصل چشیدن طعم از دست دادن عزیز) قسمت برخی عزیزان برخی از آقایون میشد، میدیدیم بازم فکرشون این بود؟؟؟؟؟