חיילי פושע וטרוריסט ציוני, בתוך פחות מארבעה ימים ספגתם מאה אבדות!!! אם לא תיסוגו בדרככם מדרום לבנון, אפוס שנת 2000 יחזור שנית; אותה שנה שבה ברחתם בבושה מבישה מהאזור הזה. היום גם, אם תתעקשו על תוקפנות וכיבוש, תגורשו בחרפה ובהתמוטטות. עשה את שיקוליך.
Replying toخدا رحمت کنه سردار سلیمانی!کم حرف میزد زیاد عمل میکرد🥺
Replying to andکارتون به جایی رسیده ک به سردار قاآنی هم تیکه میندازید؟خجالت نمیکشید؟
Replying to andکارت به جایی رسیده که به مردمی که بیشتر از سهماهه توی سرما و گرما به عشق #رهبر شون کف خیابان هستند برچسب #سوپرانقلابی میزنی #بیشرف!!!خون چند تا #پاسدار و #بسیجی توی #کودتای_دیماه روی دستات هست؟عملهء سایبری #اصلاحطلب ها
Replying to andخفه شو بابا روانیمن کجا به کسی گفتم سوپر انقلابی؟ها؟من خودم از همه شما انقلابی ترم با این تهمت هایی ک میزنین
Replying to andعی جانمبرای اون فشاری شدی؟🤣مگه تو سوپر انقلابی هستی ک ناراحت میشی؟اگه هستی ک خیلی گ میخوریاگه نیستی چرا به خودت میگیری؟🤣🤣سواد ندارینوشتم سرباز مخلص آقا مجتبیبقیه رو نوشتم ارادتمند چون سربازان این نظام هستن و دارن خدمت میکننشما هم عین آدم و مودبانه بلد نیستی بحث کنی لازم نیست دهنتو باز کنی