חיילי פושע וטרוריסט ציוני, בתוך פחות מארבעה ימים ספגתם מאה אבדות!!! אם לא תיסוגו בדרככם מדרום לבנון, אפוס שנת 2000 יחזור שנית; אותה שנה שבה ברחתם בבושה מבישה מהאזור הזה. היום גם, אם תתעקשו על תוקפנות וכיבוש, תגורשו בחרפה ובהתמוטטות. עשה את שיקוליך.
Replying toخدا رحمت کنه سردار سلیمانی!کم حرف میزد زیاد عمل میکرد🥺
Replying to andکارتون به جایی رسیده ک به سردار قاآنی هم تیکه میندازید؟خجالت نمیکشید؟
Replying to andکارت به جایی رسیده که به مردمی که بیشتر از سهماهه توی سرما و گرما به عشق #رهبر شون کف خیابان هستند برچسب #سوپرانقلابی میزنی #بیشرف!!!خون چند تا #پاسدار و #بسیجی توی #کودتای_دیماه روی دستات هست؟عملهء سایبری #اصلاحطلب ها
Replying to andاول پیجت زدی ضد #سوپر_انقلابی روانی!!!حضرت #آقا_مجتبی و #جلیلی را هم که با #پزشکیان و #عراقچی هم وزن کردی روانی!!!پیجهای شما #وطن_فروش ها همه شبیه همه روانی!!!