1d
مامانم: حسین... نظرت راجع به دختر بهمن چیه؟من: دختر بهمن... آیناز؟+آره خیلی دختر خوشگلیه، بور، چشم رنگی، قد بلند- نظری ندارم حقیقتا... آره خوشگله + باباشم آدم حسابیه- آره یبار رفتیم خونه باغشون یادمه آدم محترمی بود + خب؟ میخوای با مامانش صحبت کنم؟- هن؟ نه! بیحجابه تایپ من نیست...🗿
Profile picture of ‌الشــِــــیـخ🖤‌
Replying to
این چیه دیگه
Profile picture of ‌حسین ساما‌
Replying to
فکر کنم یه جور بزه یا گاو دقیق نمیدونم
منطقیه
13:41 - 22 June 2026

7 Views