سلام و عرض ادبآقای ثابتی چرا افزایش حقوق مطابق مصوبه مجلس توسط دولت انجام نشد، چه کسی باید پیگیری کنه؟؟؟و اینکه پیگیری کنید دوستان پاسدار میگفتن هنوز بابت جنگ هیچ پرداختی نداشتن در صورتی که ارتش سه بار و فراجا یکبار پرداخت شدهچرا تفاوت ایجاد شده ، حداقل شفاف سازی کنید شاید حقی شامل سپاه نشه!