چایت را بنوشنگران فردایت نباشاز گندمزار من و تومشتی کاه میماند برای بادهاجناب نیما یوشیج شعرت قشنگ است اما اینجا هرکسی این چایی را بخورد از کاهش هم بوی مهربانی مشام رهگذران را پر می کند. اگر شبیه من باشی که چایی را خوشمزه ترین نوشیدنی البته هم ردیف قهوه بدانی که خب حالت چون حال گل سرخ در حوا…Show more
