6 April 2026سلطنتطلبها رو رعیت صدا کنید،دوست دارن.4101104
•عاطفه•@Atefeh_it6 April 2026Replying to @ARTESHEDIT_IRطرفداراش اولین نفهم های قرن ۲۱ ان که حق رای رو ول کردن و دارن برای رعیت بودن و نظام سلطنتی زجه میزنن.100241