تو خاورمیانه وقتی از خواب پا میشی یا جنگه یا روز دختر.
iri@Atefeh_it8 June 2026قیصرجان نترسی؛ ما با حملات کوچیک شروع میکنیم که شما کمکم عادت کنی به خاورمیانه.
@Atefeh_it5 June 2026از اومدن شنبهها وحشت دارم. همونطور که از یکشنبهها، دوشنبهها، سهشنبهها، چهارشنبهها، پنجشنبهها و جمعهها.
@Atefeh_it1 June 2026اگر حزب الهی باشیایران بهترین جا برای شهید شدن و راحت شدن از دست مسئولینه🙏🏻
@Atefeh_it24 April 2026⭕️منابع نزدیک به خانواده پهلوی:شاهزاده در سلامت کامل هستند، فقط مقدار جزئی سسالت دارند.
@Atefeh_it17 April 2026میگن اتحاد داشته باشید و اتحاد رو بهم نزنید.چشم، اتحاد موضوع میخواهد. یعنی روی یک چیزی باید متحد شویم و چه موضوعی بهتر از ایران و منافع ایران.منافع ایران چگونه تامین می شود؟ با اتحاد روی خط قرمزهای آقا.حالا چه کسی اتحاد را به هم میزند؟کسی که خطوط قرمز رهبری، شروط ده گانه را در نظر نگیرد.
@Atefeh_it17 April 2026رهبر شهید چند روز قبل شهادتشون فرمودن مثلی لا یبایع مثل یزید،آقا مجتبی فرمودن تنگه باید بسته بمونه و مدیریت ایران روی تنگه اعمال شه.به حرف هیچکدوم گوش ندادین و انگ ولایت ناپذیری رو به ما زدین.
@Atefeh_it17 April 2026اگه بهمون نمیگید تندرو و متحجر، الان بگیم چرا تنگه هرمز باز شده در صورتی که رهبر انقدر روش تاکید داشتن؟!اگه دو روز دیگه اورانیوم و موشکا رو هم دادن رفت تعحب نکنید🙏🏻این وسط یه رهبر و چهارتا مسئولم ترور شدن دیگه انقدر بزرگش نکنید🤡
@Atefeh_it17 April 2026لبنان هم آتش بس شد؛در حال حاضر تنها جایی که آتش برقراره، توی ما تحت سطلیاس🎀