بچه ها امیدوارم کنکورو بترکونید و بهترین کنکور عمرتون باشه !!!استرس هیچیو نداشته باشید و با خیال راحت شروع کنید ، از امروز به معنای واقعی کلمه آزادید (دیگه نه کنکور دارید ، نه نهایی ، نه حتی مدرسه ، نه کلاس تست ، نه هیچ چیز آزاردهنده ای از این قبیل) ، رسما تابستونتون شروع میشه !!!