چگونه میتوان با کسانی که دستانشان به خون پاک فرزندان این ملت آلوده است، بر سر میز مذاکرات نشست؟@drpezeshkian @zeinab_soleimani
14 April 2025چگونه میتوان با کسانی که دستانشان به خون پاک فرزندان این ملت آلوده است، بر سر میز مذاکرات نشست؟@drpezeshkian @zeinab_soleimani
ایشون @Kiants77 اگه واقعا عاقل بود و انقلابی و واقعا ولایتمدار تمام سخنان رهبری را با یک فونت مینوشت نه اینکه فقط هر چه که خوشش امد را بزرگتر بنویسد رهبری گفتند نه افراطی خوشبین و نه افراطی بدبینمنتها شما همینم برجسته نکردید پس میشوید شامل دسته خوشبین افراطی (شایدم تندرو) 💁♂️#لو_رفتی_کیومرث