14 April 2025
چگونه میتوان با کسانی که دستانشان به خون پاک فرزندان این ملت آلوده است، بر سر میز مذاکرات نشست؟‎@drpezeshkian ‎@zeinab_soleimani
ایشون ‎@Kiants77 اگه واقعا عاقل بود و انقلابی و واقعا ولایتمدار تمام سخنان رهبری را با یک فونت مینوشت نه اینکه فقط هر چه که خوشش امد را بزرگتر بنویسد رهبری گفتند نه افراطی خوشبین و نه افراطی بدبینمنتها شما همینم برجسته نکردید پس میشوید شامل دسته خوشبین افراطی (شایدم تندرو) 💁‍♂️#لو_رفتی_کیومرث
12:39 - 17 April 2025

61 Views