حاجی جون دولت افتاد دست این اصلاح طلبا مال قبلیشون سردار سلیمانیون رو گرفتن نسخه جدیدش...😥😥
@Refig14 April 2025Replying to andandحاجی جون دولت افتاد دست این اصلاح طلبا مال قبلیشون سردار سلیمانیون رو گرفتن نسخه جدیدش...😥😥
@alimesaji14 April 2025Replying to andandمذاکره با کسانی که دستشان به خون آلوده است، دشوار اما گاهی برای پایان خشونت و برقراری صلح لازم است. باید با در نظر گرفتن عدالت برای قربانیان، هدف صلح پایدار، آمادگی طرفین برای تغییر، و حمایت مردمی انجام شود. بدون این شرایط، مذاکره ممکن است بینتیجه یا غیراخلاقی باشد.
@MaKtum_M14 April 2025Replying to andandفکر نمیکردم توی ویراستی اکانت داشته باشه.روی تگ زدم و بیو رو دیدم و از کردهی خود پشیمانم🚶♂️🚬
@Khamenei_313ma14 April 2025Replying to andandجواب به سبک لیبرال...مذاکره سر یه میز نیست از دواتاق مجزا از راه دور مذاکره با رابط انجام میشه...
@A_H_M_A_D_817 April 2025Replying to andandایشون @Kiants77 اگه واقعا عاقل بود و انقلابی و واقعا ولایتمدار تمام سخنان رهبری را با یک فونت مینوشت نه اینکه فقط هر چه که خوشش امد را بزرگتر بنویسد رهبری گفتند نه افراطی خوشبین و نه افراطی بدبینمنتها شما همینم برجسته نکردید پس میشوید شامل دسته خوشبین افراطی (شایدم تندرو) 💁♂️#لو_رفتی_کیومرث