مسئول دولتی:تلگرام بهدلیل جنگ، رفع فیلترش عقب افتاد و در حال پیگیری است.پ.ن: خب آدمای عاقل چیزی که در شرایط جنگی خطر و تهدید است چرا باید در دسترس عموم مردم باشد؟!؟خدایا ما رو از دست احمق ها نجات بده
@am_hosein28 August 2025Replying toتلگرام همین الانشم داره استفاده میشهبجای حذف رقبا باید روی افزایش کیفیت پیامرسان داخلی کار بشه
@A_H_baqheri5728 August 2025Replying toاینا رقیب نیستن.اینا ابزاری برای اشراف امنیتی بر جوامع و کنترل ذهن و عمل جوامع توسط سرمایه داران هستن.
@am_hosein28 August 2025Replying toپیامرسان ایرانی چیه پس؟اونم همینه ولی برا جبهه این وریولی خیلی بی کیفیت تر
@A_H_baqheri5728 August 2025Replying toپیام رسان یعنی پیام رساناگه بناست ابزاری در اختیار گروه های خاص باشه دیگه ظاهرش پیام رسانهداخلی ها در اختیار کسی نیست که دشمن ما باشهبله اگر همینا هم اگه ابزاری در اختیار سرمایه داران بشه و تبلیغات غلطی انجام بشه باید منهدم بشه
@am_hosein28 August 2025Replying toپا بگیره اونام از خارجیا کم نمیارن و همونقدر سرمایه داری میشنولی رانتی تر و بی کیفیت تر