تا قبل از۱. حمله وحشیانه شدید به لبنان۲. وراجی های مقامات رسمی آمریکا اتش بس معقول و فوق العاده زیرکانه بود.اما نوع واکنش ایران پس از این اتفاقات که قالیباف گفت سه بند نقض و پزشکیان گفت نقض آشکار بسبار بد بوده و بی عرضگی محض مجریان است.لیاقت چنین مردمی را ندارند.
اگر انقلاب اسلامی از این خطاهای فاحش خود توبه نکند به خاک مذلت خواهد نشست.و این هشدار را رهبری معظم فرمود که غضب الهی در پی است.#رهبر_شهید #دلبر#نظام_انقلابی
20:20 - 9 April 2026