من هردوتا شاه و رهبر را دوست دارم و احترام خیلی زیادی میزارم.اطاعت میکنم برای وطنم زندگی میکنم.ایران ((👑vs🇮🇷))#شاه#رهبر #ایران #ایران_قوی
منم همینطور.من بچه انقلابی هستم،کشور جمهوری اسلامی ایران متولد شدم و تلاش می کنم تا آخرت برسم.سعیمو میکنم من آدم خوبی باشم.جانم فدای ایران🇮🇷هرکجا و هرآنچه که تو هستید.((این گام همان نهاد هستش))