13 March 2025
خدا بیامرزدت سید جان...خیلی به ما خوبی کردی..،وای نسادی دینمون رو ادا کنیم،ناراحت شدی و وقتمون تموم شد،واقعا هم حق داری،منم اگه بودم این همه بهم توهین میشد در صورتی که داشتم خوبی میکردم ناراحتدمیشدم..
20:28 - 18 March 2025

763 Views