سیدجان روحت شاد
@Ferydon14 March 2025Replying toگاهی اوقات باخودم میگم سیدکاش خدمت گذاررضوی میموندودل ماروخون ودل ناکسان راشادنمیکردی.امادوباره به خودم میگم لیاقتش این بودکه ۸۰میلیون برایشان دل خون بشن.همیشه در❤️ماماندگاری
@A_K2218 March 2025خدا بیامرزدت سید جان...خیلی به ما خوبی کردی..،وای نسادی دینمون رو ادا کنیم،ناراحت شدی و وقتمون تموم شد،واقعا هم حق داری،منم اگه بودم این همه بهم توهین میشد در صورتی که داشتم خوبی میکردم ناراحتدمیشدم..