شریکند در خونت آن هم رکابان که دادند در دست دشمن، عنانها...#شب_جمعه
@Mobinahaddad10 April 2026Replying toچرا دارید ایجاد تفرقه میکنید بین مردم و مسئولین! چرا شخص اول مملکت رو دارید ناچار جلوه میدید؟!واقعا متاسف و متاثر شدم از دیدن این پیام از طرف شما رهبر شهید ما شهادتشون خود خواسته بود قطع به یقین برای ایران و ایرانی...این تندروی ها خط گرفته از کجاست اقای ثابتی؟
@A_M_k31510 April 2026Replying to andخانم محترم چه تفرقه ای؟!باید کور باشی تا خیانت دولت اصلاحات به کشور رو نبینی!از وقتی که دولت اصلاحات پا به عرصه گذاشتند تمام فرماندهان به خصوص حضرت آقا به شهادت رسیدنداگر دولت مردان ما دنبال مذاکره نبودند ، دنبال آتش بس نبودند(جنگ ۱۲ روزه) و .... این اتفاقات به خصوص شهادت رهبر رخ نمیداد.
@Mobinahaddad10 April 2026جنگ تا ابد و یک روز ادامه نخواهد داشت بالاخره آتش بسی خواهد بود چه بهتر که این آتش بس به نفع ما باشه نه دشمن !امیدوارم پیام رهبر معظم انقلاب رو امروز مطالعه کرده باشید جناب سوپر انقلابی
@Sadat625910 April 2026Replying to andandجنگ تا ابد و یک روز ادامه نخواهد داشت بله درست میگید ولی پایانش با مذاکره نیست فقط و فقط با نابودی اسراییل و ضعیف شدن صد در صدی آمریکاس هر دفعه که به این نقطه از جنگ رسیدیم سربازهای داخلی کفر به کمکشون شتافتن و نزاشتن کار تموم بشه شما هم جزو پیاده نظام رسانه ایشون محسوب میشی چه بدانی چه ندانی
@Mobinahaddad10 April 2026Replying to andandاین حرف شما رو توهین برداشت میکنم شما دیپلمات رده بالا هستید که فکر میکنید در نقطه ای هستیم که کارد رو زیر گلو اسراییل گزاشتیم؟! قطعا رهبری و مسئولین کشور بهتر از ما میدونن که ما در چه نقطه ای هستیمو چه تصمیمی برای ایران قدرتمند بهتر خواهد بود تهمت خیانت به مسئولین نزنید اون دنیا پاسخ میدید قطعا
@Mobinahaddad10 April 2026Replying to andandاقای ثابتی نماینده مردمه بله درسته!اما نماینده مردمی درسته که از ولی فقیه جلوتر بایسته؟!چه نماینده های مردمی که از مسیر ولایت فقیه خارج شدند در جمهوری اسلامی اصل ولایت فقیه برتر از تمامی نمایندگی هاست