5 November 2025
پاسخ به زیاده گویی های دزد بزرگدر خبرها دیدم که "ابر مفسد اقتصادی" و "دزد بزرگ " یعنی بابک زنجانی، از سخنان دیروزم در مجلس عصبانی شده و با توهین و یاوه گویی فرار به جلو کرده است.اولا؛ اگر عدالت در این کشور درست اجرا شده بود بابک زنجانی امروز یا اعدام شده بود یا در بهترین حالت در کنج زندان بود/۱
اینکه گفتن بدهی هاش و داده و دوره زندانش هم به پایان رسیده اگه نداده چرا آزاده ، اگر داده چرا باز میگین بدهیشو بده، اصلا کدومتون راست میگین ما موندیم توش
08:41 - 5 November 2025

17 Reactions
1865 Views


4 Replies

Profile picture of ‌ستاره ایسم‌
@Sondos20205 November 2025
Replying to and
مشخصٱ اوهایی که گفتند بدهی هاش رو داده و زندانش به پایان رسیده یک کتاب دروغ در کارنامه دارند

Profile picture of ‌من انقلابیم‌
@Enghlabi_am5 November 2025
Replying to and
با اومدن #پزشکیان در اوین باز شد و به همه متهمین یه پست و مقامی دادن.

Profile picture of ‌اسماعیل امینی پارسا‌
@amini_parsa6 November 2025
Replying to and
یه بچه حرفی زده جدی نگیرید.

Profile picture of ‌ایرانی شوشتری‌
Replying to and
اینا همش توطئه حسن کثیف بود که نزاره زنجانی پولای کشورو وارد کنه تا بتونه با کثافت کاری‌اش زنجانی رو که داشت به نظام جمهوری اسلامی ایران خدمت میکرد ساقط کنهحتی اسرائیلی ها هم درباره نقش راهبردی زنجانی توی تلویزیون هاشون حرف زدناین اختلاسگر هم از زبون رفسنجانی اومد بیرون که همه تکرار کردن