Profile picture of ‌عباس‌
@Abbas3239 December 2025
Replying to
برنج پاکستانی همون ۶۰ یا ۷۰ بود دروغ نگین، نیاز به زحمت اینهمه جدول کشی هم نبود بگو خاستیم گرون بشه ارز برنجو ورداشتیم
Profile picture of ‌سیدمحسن موسوی زاده جزائری‌
@ArtaSepehr9 December 2025
Replying to
ما از گرونی دفاع نکردیم گفتیم برنج ۴۸هزار تومانی دارند می دهند۲۵٠هزار تومان جدول میگه برنج از پاکستان تا ایران نهایت باید بشه ۴۸هزار تومانبعد گفتیم وارد کننده ارز دولتی گرفته داره با ارز ازاد برنج میفروشه باید باهاش برخورد بشه
۱-یعنی تو بازار ۲۵۰ تومن بود؟ نخیر۲-اونی که ارز گرفته دولت نظارت کنه بهش،،چطوره که دولت میدونه تک تک ما دهک چندیم ولی نظارت نداره به ارزی که واسه وارد کننده داده
19:24 - 11 December 2025

347 Views


1 Reply

Profile picture of ‌سیدمحسن موسوی زاده جزائری‌
@ArtaSepehr16 December 2025
Replying to
خب ما همین گفتیمگفتیم چرا روی کسی که ارز گرفته نظارت نیست الان ما منتقد نبود نظارت بر بازار برنج هستیم