3 April 2024
قرار نیست قسمت‌های فلزی خودرو که رایگان باشد.فرض بفرمایید شرکت‌های فولادی ما محصول را به‌صورت دستوری، نصف قیمت بازار! در اختیار خودروساز قرار دهند!آن‌وقت سهم تخفیف فولادی فقط ۲ تا ۳ درصد قیمت تمام‌شده خودرو خواهد بود.نیازی به علم اقتصاد نیست، دانستن ریاضی در حد راهنمایی کمک می‌کند!
وقتی زیر قیمت بازار بخوای چیزی بفروشی تهش میشه قاچاق، کاهش سرمایه گذاری در اون صنعت (عمرا بفهمند کاهش سرمایه گذاری چه تبعاتی داره) ، کاهش درآمد و ضرر تولید کننده و سود دلال. حالا اگه یه عده مغزشون کشید این چیزها رو درک کنند. آی کیوشون پائینه نمی فهمند.
17:06 - 3 April 2024

2 Reactions
327 Views


4 Replies

Profile picture of ‌امیر‌
@Amir_hs93 April 2024
زیر قیمت بازار منظورشون قیمت جهانی موادی که از داخل خاک همین کشور با کارگر ریالی و انرژی ریالی تولید میشه رو چرا باید به قیمت لندن و دلاری تو پاچه مردم کرد تمام اینها و انبارها قابل رهگیریست مسئله اینه که میخوان گران بفروشن به بهانه قاچاق حقوق کارگر هم زیر قیمت بازار(جهانی) استحالا اگه فهمیدند

Profile picture of ‌علی اصغر محبّتی‌
@Mordad673 April 2024
کمی هم از کاهش ارزش پول ملی برامون میگی ؟؟؟از کاهش قدرت خرید ریالی بگیر ها !!!از کاهش رفاه اجتماعی!!!!!

Profile picture of ‌وحید مرادی ارگ‌
@vahidarg5 April 2024
مگه شهر هرته که قاچاق بشه!؟؟ پ چرا کشورهای دیگه قیمت ها را دلاری نکردن برا مبارزه با قاچاق!؟؟ حرف مفت شما دیگه خریدار ندارههدف از جهانی سازی غارت جیب مردم بود ن مبارزه باقاچاق،