شما کالچر جهاد سازندگی رو با کالچر زرنگ بازی و اختلاس دوران کنونی یکی میبینید؟دولت فعلی با دولت آقای خامنه ای یکی هست؟

iriعباس ایرانی Replied
@Zahramoghadam9022 April 2026Replying toشما کالچر جهاد سازندگی رو با کالچر زرنگ بازی و اختلاس دوران کنونی یکی میبینید؟دولت فعلی با دولت آقای خامنه ای یکی هست؟
@Abbas_Irani22 April 2026Replying toایشان به قول شما هم کالچر دزدهای زمان جنگ و بعد از جنگ را تجربه کرده، هم کالچر انسجام ملی و همدلی کنونی را می بیند.الآن همان روحیه بعد از جنگ قوی تر از قبل ایجاد شده. می توانید تشریف ببرید وضعیت بازسازی مراکز آسیب دیده را مشاهده کنید.
عباس ایرانی Replied
@Abbas_Irani25 March 2026ردپای مطرح شدن آتش بس را در این خبرها پیدا کنید:خبر خبرگزاری کان: ارتش اسرائیل با بمبهای ۵۰ پوندی قدیمی که برای بمباران مصر در نظر گرفته شده بودند، به ایران حمله کرد.پی نوشت: کمبود مهمات
@Abbas_Irani25 March 2026کار اقتصادی با تنگه هرمز نکنید. الآن فقط باید قیمت نفت بالا رود تا امریکا روی اسرائیل فشار بیاورد.اجازه تنفس به امریکا داده شود ، دوباره با مهمات کافی بر می گردد
@Mostafashams7 March 2026کافه شمس ☕️🍪 (پوشش اخبار جنگ)VirAva🔴تا سحر، نهم روز جنگ علیه ایران
@Abbas_Irani8 March 2026Replying toوسط دفاع در جنگی که تحمیل شده خیلی بهتر از ترامپ و بسیار اتوکشیده خواستار تسلیم هستی!
@Drnormal8 March 2026Replying to andجنگ تحمیل نشد، جنگ رو ساختن داخلیا، شعار مرگ بر آمریکا شد، مرگ با آمریکا
@Abbas_Irani8 March 2026Replying to andدرست میگی، شاید بهتره اصلاح کنم، جنگ با ابراز ضعف دولتمردان منتخب اکثریت شکل گرفت. تا قبل از این طرف مقابل احساس می کرد هزینه جنگ بالاست و ریسک نمی کرد اما همین هایی که حرف از صلح، صفا و مذاکره با گرگ و کفتارها می زدند ، محاسبات هزینه و فایده دشمن را تغییر دادند.
عباس ایرانی Replied
@Wheatflower7 March 2026Replying toرئیس جمهور اومد ازش عذر خواهی هم کرد خدایا این دولت سازشگر باید تاوان پس بده
@Abbas_Irani7 March 2026Replying toتو زمین ترامپ بازی نکنید. اون الان درگیری ما با دولت را می خواهد. از متن توئیت کاملا مشخصه
عباس ایرانی Replied
@Hosseinasadi_ir7 March 2026ترامپ در جواب پزشکیان ؛ به دلیل رفتار بد ایران، مناطق و گروههایی از مردم که تا این لحظه برای هدف قرار دادن در نظر گرفته نشده بودند، تحت بررسی جدی برای نابودی کامل و مرگ حتمی قرار دارند.پی نوشت:عرض کرده بودم که «از این ساعت که پزشکیان عذرخواهی کرد منتظر حملات شدید تر و وحشیانه تر دشمن باشید»خدا …Show moreاز این ساعت که پزشکیان عذرخواهی کرد منتظر حملات شدید تر و وحشیانه تر دشمن باشیداین عذرخواهی یعنی پرچم سفید و ناتوانییعنی فتنه جدیدیعنی خالی کردن پشت رزمندگانیعنی خالی کردن دل مردمیعنی نا امیدییعنی تسلیم محض
@Abbas_Irani7 March 2026Replying toترامپ با توئیت اش دقیقا مشخص کرده دنبال چیهمیخواد ما بیافتیم به جون پزشکیان بخاطر حرف غلطی که زدهتو زمین دشمن بازی نکنیم
عباس ایرانی Replied
@Abbas_Irani3 March 2026Replying toولو اینکه اینها ما را از آذربایجان نمی زنند، ما حق داریم نیروهای امریکا و اسرائیل در آنجا بزنیم