؛به طرف در ادمین پیام دادند دکتر ...، بدون اینکه بگوید من دکتر نیستم و لیسانس حسابداری دارم ، پیام رو زده کانال!هم آن مخاطب نادان است که به لیسانس میگه دکتر هم آن شخص شیاد است که پیامی رو انتخاب کرده که بهش بگن دکتر!بعد این شخص که شهوت القاب دارد و بدون داشتن مجوز تدریس مقطع مهدکودک و بدون داشتن…Show more
