ما مطیع امر ولی هستیم هیچکس هم بدون اجازه اقا کاری نکردن عزیزان
This post was deleted by the post author.
@Iran463559 April 2026Replying toبخدا که ما هم اتش بس نمیخواستیمو نمیخوایم به هیچ عنواناز طرفی این اتش بس احتمالش زیاده که تا دوهفته هم دوام نیارهما فقط باید به وظیفه ی خودمون به عنوان سرباز عمل کنیم بی چون و چرا با رهبر بمونیمبقیش حدس و گمانه
@Romeysa10 April 2026Replying to andمن هیچ وقت رهبر رو اینقد ضعیف نمی بینم که به این خاطر آتش بس رو بپذیرن