18 May 2023
دست دراز نکنید!گداگشنه ها!پولی نمانده!جیب ما اربابان خالیست!ارباب رونالدو ۲۰ میلیون دلار برای خرید این ساعت پرداخت کرده!نان می‌خواهید؟می‌دانید نان چقدر گران شده؟البته ته مانده بشقاب #مستکبران موجود است،ارزانی #مستضعفان!نوش جان!…Show more
بزرگوار سلام علیکمجسارتا این کلمه «گدا گشنه ها » را از متنتان حذف نمائید . هم لفظ بدی است و هم موجب بُل گرفتن مغرضین خواهد شد.من الله توفیق
22:52 - 18 May 2023

1 Reactions
54 Views


1 Reply

Profile picture of ‌محسن انبیائی‌
@anbiaei19 May 2023
Replying to
سلام متن از زبان مستکبران نوشته شده، مثل تکرار لفظ شاعر، مجنون و کاهن از زبان مشرکان در قرآن کریم🙏🙏