دست دراز نکنید!گداگشنه ها!پولی نمانده!جیب ما اربابان خالیست!ارباب رونالدو ۲۰ میلیون دلار برای خرید این ساعت پرداخت کرده!نان می‌خواهید؟می‌دانید نان چقدر گران شده؟البته ته مانده بشقاب #مستکبران موجود است،ارزانی #مستضعفان!نوش جان!فقط لبخند بزنید، رسانه ها باید این لحظه تاریخی را ثبت کنند!
22:29 - 18 May 2023



9 Replies

Profile picture of ‌مرجان 🇮🇷🔻‌
@Marjan14012218 May 2023
Replying to
چرا باید در این دنیا، #عربستان متحد ما باشه؟! 😔

Profile picture of ‌عبدالباقر مغانلویی‌
@Rzrohi6018 May 2023
Replying to
بنده ملتفت نشدم، رونالدو؟ مسی؟ دلار؟

Profile picture of ‌عبد۱۲۸🇮🇷‌
@Abde12818 May 2023
Replying to
بزرگوار سلام علیکمجسارتا این کلمه «گدا گشنه ها » را از متنتان حذف نمائید . هم لفظ بدی است و هم موجب بُل گرفتن مغرضین خواهد شد.من الله توفیق

Profile picture of ‌هیچَکی در هیچستان‌
@Hichack18 May 2023
Replying to
ای لعنت فاصله تبغاتی ، علی الخصوص فاصله تبغاتی ای که حاکمیت ایجاد کرده باشه

@Meysam_tikdary19 May 2023
Replying to
سلام نمی‌خواهم تجمل و اشرافیت رونالدو را تایید کنم اما انصافا رونالدو نسبت به دیگران بهتر است او در مقابل اسرائیل موضع گیری کرده و قبلا هم کمک هایی به مردم یمن و... داده است

Profile picture of ‌سیروس آریامنش‌
@AryaSirous19 May 2023
Replying to
بنده خدا رونالدو ول کن حاج اقازحمت کشیده یا هر چیفولاد مبارکه سال گذشته با دلالی دلار و منابع مفت 104 هزار میلیارد تومان سود کرده تحت حاکمیت جمهوری اسلامی هم هست بگو برای مستضعفان ایران خرج کند!!