اگر حقیقتا به فکر حفظ نظام در بلند مدت هستید دیگر واژه نامبارک «بناپارتیزم» را بر زبان نیاورید . دوران دیکتاتورهای مصلح دیر زمانی است که به پایان آمده. بیدار شوید.
@Navidmov30 March 2026Replying to andاگر حقیقتا به فکر حفظ نظام در بلند مدت هستید دیگر واژه نامبارک «بناپارتیزم» را بر زبان نیاورید . دوران دیکتاتورهای مصلح دیر زمانی است که به پایان آمده. بیدار شوید.
@C_E_Y30 March 2026Replying to andنظامی که رهبر آن یک لیبرال باشد طاغوت استحالا قرآن بچسبون رو پیشونیش
@amanwhokhowsalot30 March 2026Replying to andالبته حفظ نظام از طریق قدرت و مشت آهنی نه تسلیمامیدوارم هم نظر باشی
@Reza_alipour30 March 2026Replying to andپس واسه حفظ نظام از گزند دشمنان خارجی که سلاح اتمی دارن ماهم باید سلاح اتمی بسازیم ....
@Rahearamesh30 March 2026Replying to andفکرکنم خیلیا تحمل حکومت امام مهدی ،عج، رو هم نخواهندداشت چون باورش سخته که حکومت امام دوازدهم اول ازهمه برای عدالت هست ودوم برای دینشعار انقلاب ایران هم عدالت و ازبین بردن تبعیض بود که خیلیا تحملش نکردند و سعی کردند به اسم دین ،انقلاب رو ازمسیرش خارج کنن که البته ازمسیرش خارج نشد فقط بناحق فحش خورد