فکرکنم خیلیا تحمل حکومت امام مهدی ،عج، رو هم نخواهندداشت چون باورش سخته که حکومت امام دوازدهم اول ازهمه برای عدالت هست ودوم برای دینشعار انقلاب ایران هم عدالت و ازبین بردن تبعیض بود که خیلیا تحملش نکردند و سعی کردند به اسم دین ،انقلاب رو ازمسیرش خارج کنن که البته ازمسیرش خارج نشد فقط بناحق فحش خورد