البته استیضاح هم
Replying toدو جریان به دنبال استعفای رئیسجمهور هستند، تا بتوانند دانسته یا نادانسته، زمینه آشوب در کشور را فراهم کنندجریان حقیر و آمریکا پرست غربگرایانو جریان متحجر انقلابی نماکار مردم مبعوث شده واقعا سخت است و علی الاصول عنوان "بعثت" برای مردم، بی جهت نبوده و نیست
چه ربطی داره آخه،تنها رئیس جمهور نیس که این همه عوامل هم هستن. تو دغدغه روسری دیگران رو داری تو از آستین کوتاه خوشت نمیادبا این حرفا به دکتر ما اهانت میکنییاشاسین پزشکیان
Replying toالان تا مردم مبعوث شده تو میدون هستن بهترین فرصت بود برای پذیرش استعفاش توسط رهبری... هیچ اتفاقی هم نمی افتاد، مردم مدیریت میکردند.بخدا پزشکیان خیلی آدم خوبیه ولی نمیتونه... نمیتونه... نمیتونه
Replying to#علی_الاصول منتظر این گستاخی بودیم!آثار و تبعات ضعف نشان دادنهای مسئولی که هارت و پورتش برای انقلابی ها و مردم است اما در مقابل دشمنان ذلیلانه رفتار میکند،همین می شود!خط و نشان برای ایران توسط کشورهایی که در جنگ ترس و وحشت وجودشان را گرفته بود!ذلیل باد اونی که مردم #ایران را به ذلت می کشاند.
@YAll01dReplying toآنچه که این روزها به تاراج رفته، #اعتماد مردم به مسئولان است و گویا نمی دانند که بالاترین #سرمایه_ملی را چه ارزان داده اند !
Replying toوعده رهبر شهید که گفت مردم کار را تمام خواهد کرد تکلیف اینها را هم مردم مشخص میکنن
@MD20001dهدف اصلاح طلب خلع سلاح ایران ست رفسنجانی دولت روحانی را نابود کننده توان موشکی ایران خواند دولت پزشکیان هم دولت سوم روحانی ست و مخفی نمیکنند و خیلی رک و راست میگویند مذاکره همان امان نامه س عده ای گرفتن چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است#جنگ #مذاکره #امان_نامه2 MB3 MB3 MB2 MB
@MD20001dReplying to
Replying toبِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِچرا در آسمان آبی است ؟!داغ سروده ای از فتحعلی علوی سوق ... من، پدری بودم که دستانش برای پسرش سقف میساخت، اما سقف فرو ریخته بود نه از باران، که از سکوت آسمان. پسرم امیرمحمد در آن شب، چیزی دید که هیچ پسری نباید ببیندShow this thread
Replying toوقتی عده ای ساده لوح فریب خورده و هیجانی مسخ شده توسط رسانه های تروریستی عنترآشغال و عن و تف کورکورانه به یک بیسواد دوزاری قدرت طلب ملقب به پزشک رای میدهند و منفعت طلبان چُصلاح طلب غرب زده حمایت میکنند و فوج فوج آراء به صندوق میریزند همان میشود این امروز عین سگ پشیمان میشوند.
Replying toمردم عزیز ایران :مملکت و منافع و خاک و عرز و آبرو و ناموس خودتان را به فرقه دوزاری چُصلاح طلبان آویزون به غرب و عامریکا گره نزنید و روزگار خود را بیش از این سیاه نکنید.این فرقه جز بدبختی و ناترازی و یاس و ناامیدی و نمی توانیم و عقبگرد و تورم و گرانی را به ارمغان نخواهند آورد.
@ranjoor1dReplying toرهبر شهید قبل دور اول روحانی فرمودن اگر درست رای ندید سیلی میخورید(معنی فرمایش ایشون) دولت اول و دوم روحانی پدرمون درآوردن، اینم دولت سوم غربگراها،دینم درس میده اونم برعکس
@ranjoor1dReplying toاول در مجلس باز کنیم بعد شاید یه فکری برای ایشون بکنن، گمان نکنم ولی... میگه برادر معاویه س.. ؟؟؟ خدا لعنت کنه بنی امیه رو
Replying toهمش فیلم، استعفا کجا بود، روحانی و ظریف هیچ وقت نمیزارن همیچین مهره ای با این سمت از دست بره، ضمن اینکه باید تاوان بده، استیضاح و محاکمه هم پزشکیان هم روحانی و ظریف و دارو دسته اینها